#79 Berichtdoor 13 infbat lumbl » 05 Nov 2015, 14:41
Nogmaals onder de aandacht, heren van het tommytalk forum, ik vind het erg spijtig dat het nog steeds zeer stil is hier op het forum, ben zelf ook niet een van de meest actieve leden, maar heb toch wel een aantal pogingen gedaan om wat los te krijgen( helmen topic) hier worden een aantal helmen geplaatst, en dan is het weer over, terwijl ik weet dat er hier toch echt bijzondere helmen in het bezit zijn van div leden.
Als er natuurlijk niets wordt geplaatst ga ik er zelf ook niet mee verder!!!
Als ik op het wo2 forum kijk wordt er wel actief gepost, ook door een aantal leden van dit forum, wat dan ook nog eens over geallieerd gaat!! Wat gaat hier dan niet goed??!!
Laten we de discussie nogmaals beginnen want het is nu toch echt aan het doodbloeden!!!
1 november was het 71 jaar geleden dat Walcheren werd bevrijd, ik zie hier helemaal niets van op dit forum, wat ik toch echt zeer spijtig vind!!
Is het niet mogelijk om bijv het forum uit te breiden naar Nederland in de tweede wereldoorlog, zodat we ook Nederlands,Frans,Duits, en dergelijke kunnen toevoegen, er wordt hier voor 90% over de gevechten in NL gesproken.