Stilte op het forum.

Hier worden mededelingen geplaatst m.b.t. het forum.

Moderators: Haplo, Rene, moderators

Bericht
Auteur
Rene
Site Admin

Re: Stilte op het forum.

#31 Berichtdoor Rene » 17 Apr 2015, 17:52

Gents,
bedankt voor jullie reacties deze worden zeer gewaardeerd en jullie voorstellen en ideeën ook, wij als Staff zullen met jullie inbreng aan de gang gaan!
Wat ik nogal eens wil vergeten is dat dit forum inderdaad veel "stille" leden heeft, deze zijn wel actief qua kijken maar posten niks tot nauwelijks, kijk maar eens naar het bekeken aantal van dit topic...
Om een forum draaiende te houden is het van belang dat leden ook blijven posten, dat er in het verleden narigheid is geweest dat betreuren wij, maar meningsverschillen zul je altijd blijven houden en das juist mooi want dan komen fora zoals TT weer van pas :hypo:
Haplo en ik hebben wel besloten om het forum binnenkort te gaan opschonen, een update is vorig jaar nog uitgevoerd, we zullen wel beter moeten gaan kijken hoe we met foto's omgaan bij de informatieve topics, deze mogen niet meer verloren gaan...

Dank voor de support mannen & dames als die er nog zijn lol

Rene
Mae hen wlad fy nhadau yn annwyl i mi,Gwlad beirdd a chantorion, enwogion o fri;
Ei gwrol ryfelwyr, gwladgarwyr tra mâd,Tros ryddid gollasant eu gwaed.

48RMC

#32 Berichtdoor 48RMC » 17 Apr 2015, 22:50

Het zijn een aantal topics die me nog boeien de rest van het forum kan me eerlijk gezegd gestolen worden, sorry klinkt niet echt tof ik denk dat jullie als bestuur er alles aan doen, om deze site draaiende te houden, waarvoor mijn complimenten :oops: . Hetgeen ik wilde weten op commonwealth gebied (materiaal) is inmiddels vergaard, aankopen op dit gebied worden nauwelijks meer gedaan, interesse in topics over een bepaald riempje of embleempje is geheel weg, het zijn de historische feiten die me nog boeien de rest is bijzaak. Soms vraag ik mezelf wel eens af, hoe lang moeten we blijven neuzelen, over zaken, die al lang zijn besproken, zou zeggen gebruik de zoekfunctie? Misschien interessant om een topic te weiden aan repro/fakes aangezien de markt zo "langzamerhand" overspoeld wordt met dit soort van troep. Succes Sipke en Rene!!!!!
Hartelijk groet Christian

Crazy Chris

#33 Berichtdoor Crazy Chris » 18 Apr 2015, 08:23

zelf ben ik 1 van die "stille" leden en post ik erg weinig. In de afgelopen jaren keek ik wat minder hier aangezien ik eerst ernstig ziek werd en weer schoon ben en daarna eind vorig jaar voor het eerst vader ben geworden. Dus mijn tijd is wat beperkt geworden 8) . Toch hoop ik dat het forum kan blijven bestaan :D

13 infbat lumbl
Leeftijd: 47

#34 Berichtdoor 13 infbat lumbl » 20 Apr 2015, 17:02

Ik ben het volledig eens met Christian( 48rmc) ik ben zelf ook weinig actief met posten, alhoewel ik wel elke dag even kijk op het forum en nieuwe berichten lees, ook vindt ik dat er weinig aandacht wordt besteed aan mijn eigen interesses, slag om de schelde, Walcheren 95% gaat over Arnhem en andere gebeurtenissen, terwijl in omvang, ingezette eenheden ,slachtoffers, gebeurtenissen er toch minimaal of zelfs meer heeft plaatsgevonden.
1 november hebben hier op Walcheren en in Zeeland een hoop activiteiten plaatsgevonden en heb hier weinig tot niets op het forum van gezien, ook heb ik hier wel eens een mooi filmpje geplaatst van een Walcheren veteraan waar wel een of twee reacties op kwamen!!

Ik hoop natuurlijk ook dat het forum blijft bestaan, en dit is ook geen commentaar dat het forum niet goed is, jullie doen het wel :wors: heb er zelf geen tyd voor.

Mischien is het ook een idee om een database te maken van bijv replica emblemen, maar ook bijvoorbeeld van helmen of denison smocks, we hebben met zn allen hier op het forum toch een aardige collectie met bijzondere stukken!!

Groeten Marcel

48RMC

#35 Berichtdoor 48RMC » 20 Apr 2015, 20:30

Inderdaad het grootste gedeelte gaat meestal over zaken die zich afspelen boven de grote rivieren met als Mekka Arnhem soms denk ik wel eens ze zouden het forum moeten omdopen in de rode duivels ipv TT :chinrub:

Haplo
Site Admin
Leeftijd: 40

#36 Berichtdoor Haplo » 20 Apr 2015, 20:47

Het is fijn om te horen dat de meesten toch wel begaan zijn met het forum.
Arnhem is inderdaad erg vertegenwoordigt.
Maar de slag om de westerschelde of Groningen / Delfzijl is dat ook.
Ik zie in elk geval al ideeén opkomen.
Dat is mooi.
Laat jullie er dan ook niet van weerhouden om dit zelf ten uitvoer te brengen.
Qua Admins zijn wij met zijn 2én en dan een 4 tal mods.
Wij kunnen dus niet alles verzinnen.
Indien er een idee is wat misschien goed aanslaat is dat wat ons betreft prima en hebben jullie onze zegen om het ook ten uitvoer te brengen.
Maak er wat moois van zou ik zeggen.
Elke operatie is interessant.
Best regards,
Sipke

blackwatch

#37 Berichtdoor blackwatch » 20 Apr 2015, 21:04

Ik zou zeggen haal de English section weg word toch bijna niet gepost.
Maak nieuwe topics zoals eerder aangegeven bv repro,s /fakes , helmen en helmetsflashes, munitie.
En wat betreft Arnhem daar ben ik ook een beetje klaar mee.
En een keer een nieuwe banner zou ook wel leuk zijn.
Nemo Me Impune Lacessit

Haplo
Site Admin
Leeftijd: 40

#38 Berichtdoor Haplo » 20 Apr 2015, 21:10

Iets wat met een opschoonactie wel kan gebeuren.
Er komen momenteel weer aardig wat ideeën bij.
We gaan eens wat overleggen en ik denk stapsgewijs eens wat veranderingen doorvoeren.
Banner misschien geen gek idee.
Best regards,
Sipke

48RMC

#39 Berichtdoor 48RMC » 20 Apr 2015, 21:21

Haplo schreef:Het is fijn om te horen dat de meesten toch wel begaan zijn met het forum.
Arnhem is inderdaad erg vertegenwoordigt.
Maar de slag om de westerschelde of Groningen / Delfzijl is dat ook.
Ik zie in elk geval al ideeén opkomen.
Dat is mooi.
Laat jullie er dan ook niet van weerhouden om dit zelf ten uitvoer te brengen.
Qua Admins zijn wij met zijn 2én en dan een 4 tal mods.
Wij kunnen dus niet alles verzinnen.
Indien er een idee is wat misschien goed aanslaat is dat wat ons betreft prima en hebben jullie onze zegen om het ook ten uitvoer te brengen.
Maak er wat moois van zou ik zeggen.
Elke operatie is interessant.

Inderdaad Arnhem is rijkelijk vertegenwoordigt voor een operatie die al bij aanvang gedoemd was te mislukken, denk dat de slag om de Schelde, meer betekenis heeft gehad voor de verdere verloop van de oorlog, dan die doldrieste parachutisten actie op Hollandse bodem. Misschien zal er een indeling moeten komen, gedeelte Arnhem, Slag om de Schelde, en overige

48RMC

#40 Berichtdoor 48RMC » 20 Apr 2015, 21:24

blackwatch schreef:Ik zou zeggen haal de English section weg word toch bijna niet gepost.
Maak nieuwe topics zoals eerder aangegeven bv repro,s /fakes , helmen en helmetsflashes, munitie.
En wat betreft Arnhem daar ben ik ook een beetje klaar mee.
En een keer een nieuwe banner zou ook wel leuk zijn.

Helemaal mee eens :wors:

earlymb

#41 Berichtdoor earlymb » 20 Apr 2015, 23:18

Ik kijk elke dag op het forum, maar mijn kennis is beperkt en ik zal alleen posten als ik iets zinnigs kan bijdragen. :)
Money can't buy happiness -- but somehow it's more comfortable to cry in a Corvette than in a Yugo.

Werkgroep "Het Vergeten Leger" - Nederlands-Indië 1945-1950
http://hetvergetenleger.jouwweb.nl

Laurens van D.

#42 Berichtdoor Laurens van D. » 20 Apr 2015, 23:40

Topics over bepaalde uitrustingsstukken en andere zaken zoals eerder genoemd lijken mij ook erg handig. Zelf heb ik nog niet erg veel kennis over die zaken, dus hier valt veel te leren.

Stengun

#43 Berichtdoor Stengun » 21 Apr 2015, 09:33

Hier weer een van die stille leden. Het is een tijd geleden dat ik echt actief was hier.
Toch moet ik zeggen dat dit forum mij erg geholpen heeft in mijn beginjaren van het verzamelen. Zonder TT was mijn Britse deel van mijn verzameling niet wat het nu is.
Zelf ben ik nog steeds een actieve verzamelaar, maar gezien er ook Nederlands pre 40 en Duits bij zit heb ik niet altijd de behoefte aan dit forum.

Ik kijk nog regelmatig op het forum. Ik zou het jammer vinden als TT ermee zou moeten stoppen, maar als het niet anders is dan is het niet anders.

Betuwe1944
Site Admin
Leeftijd: 21

#44 Berichtdoor Betuwe1944 » 21 Apr 2015, 22:54

Hallo,

Ik kijk en dagelijks op het forum en post af en toe wat.
Ik was onlangs een keer uitgelogd en zag dat de collectie topics open zijn voor ongeregistreerde bezoekers.
Is het een mogelijk om deze topics af te schermen voor niet geregistreerde bezoekers? Het geeft mij i.g.g. dan een stukje meer veiligheid om wat meer uit mijn collectie te plaatsen. Weet niet hoe anderen hier over denken?

Nico Roelofs

#45 Berichtdoor Nico Roelofs » 22 Apr 2015, 07:09

Betuwe1944 schreef:Hallo,

Ik kijk en dagelijks op het forum en post af en toe wat.
Ik was onlangs een keer uitgelogd en zag dat de collectie topics open zijn voor ongeregistreerde bezoekers.
Is het een mogelijk om deze topics af te schermen voor niet geregistreerde bezoekers? Het geeft mij i.g.g. dan een stukje meer veiligheid om wat meer uit mijn collectie te plaatsen. Weet niet hoe anderen hier over denken?

Dat is ook een reden waarom ikzelf ook (bijna) geen foto's van mijn collectie op internet zet. Er kunnen te veel mensen mee kijken. Zou je het inderdaad afschermen maak je de drempel wel weer wat kleiner om weer eens wat van je collectie te laten zien.

Terug naar “Mededelingen / Announcements”